A mo vittura funzionerà per una tenda di u tettu?

Questa hè una materia veramente raghjone è impurtante.Hè necessariu chì sapete chìTenda di u tettupò è operarà nantu à qualsiasi veiculu, ma questu ùn significa micca chì a vostra vittura hè eccellente per voi.

s'è vo pussede una berlina, o un veìculu assai compactu cum'è un hatchback, ùn importa quantu vi sò attrattu da una tenda tettu, u nostru cunsigliu hè per voi pè ottene una tenda in terra.U mutivu hè chìTenda di tettuhè un pesu supplementu nantu à u vostru tettu, in più ùn sò micca esattamente aerodinamica.Parlemu di tende chì sò 120 lbs u più liggeru, è anu da esse stallati nantu à un set di rack di tettu (più pesu), perchè se a vostra vittura hè bassa è chjuca, a sospensjoni pò esse affettata, a vitezza serà affettata. , l'accelerazione, a putenza è à a fine ancu u cunsumu di carburante.

321

Arcadia Camp & Outdoor Products Co., Ltd. hè unu di i principali produttori di prudutti esterni cù 20 anni di sperienza in u campu, spicializata in u disignu, a fabricazione è a vendita di prudutti chì copre.tende trailer,tende di u tettu,tende da campeghju,tende di doccia,zaini, sacchi di dorme, stuoie è serie di amache.I nostri beni ùn sò micca solu robusti è durable, ma ancu cù una bella apparenza, assai populari in u mondu. Avemu una bona reputazione cummerciale in u mercatu glubale è una squadra assai prufessiunale, disinfettori eccellenti, ingegneri sperimentati è travagliadori assai abili.Di sicuru, strutture di campeghju d'alta qualità cù prezzu competitivu ponu esse furnite.Avà tutti sò pieni di passione per serve a vostra dumanda.U nostru principiu di l'affari hè "onestà, alta qualità è perseveranza".U nostru Principiu di disignu hè "innuvazione orientata à e persone è constantu".Spergu di stabilisce una cooperazione à longu andà cù i clienti in u mondu sanu.Aspittemu a vostra visita.


Tempu di post: 16-aug-2021