Perchè sceglie a tenda di u tettu?

Longu prima di l'esigenza di l'isolamentu suciale, assai di noi generalmente cercamu di scappà da a civiltà.In l'ultima dècada, u campeghju in terra è u campeghju off-grid si sò sparsi rapidamente.Hè piacevule per lascià a casa, ma abbandunà a griglia ùn significa micca necessariamente rinunzià ogni cunfortu.Cù una tenda di tettu adattata, pudete aduprà un spaziu di dorme di lussu chì pò dorme in ogni locu, quasi cum'è cunfortu cum'è una stanza in casa.
Ogni tempu passatu nantu à YouTube, tutti l'equipaggiu più bavatu in terra pare avè tende caru nantu à u tettu.A so ubiquità li face parenu esse e dumande di qualcunu chì piglia in seriu l'aviò terrestre.Sè vo site una cumpagnia, hè impurtante capisce i so vantaghji è i disadvantages per stabilisce s'ellu sò adattati per voi.
I dui migliori motivi chì a maiò parte di i campeggiatori sceglienu tende in u tettu sò cunfortu è cunfortu.I megliu mudelli sò pensati per pitching in minuti.In a maiò parte di i casi, tuttu ciò chì avete da fà hè di truvà un spaziu di parcheghju relativamente livellu, sbloccare alcune cinture o latch, è letteralmente alzà u tettu.Ancu i mudelli mid-range sò furnuti cù puntelli idraulichi per aiutà l'ultimi, per quessa, esige quasi zero sforzu.A maiò parte di i mudelli sò durable è abbastanza robusti per sopravvive ancu à e tempeste più forti, facenu più resistenti à u clima cà a maiò parte di e tende.Inoltre, più è più tende di u tettu sò ancu equipati cù materas di schiuma integrati, chì ponu stà in e tende sia aperti sia chjusi.
Tuttavia, i tende di u tettu anu dui svantaghji.A più impurtante hè u prezzu.Ancu u mudellu di livellu d'entrata costa circa mille dollari.In fatti, a maiò parte di a ghjente vole spende i so soldi eccessivu nantu à un mudellu di prezzu mediu chì pò facilmente eseguisce $ 2,000 tp $ 3,000 o più.Tuttavia, ancu cunsiderà u camionu o SUV chì vulete cunnette à a tenda, u voluminu tutale di corsa pò esse menu di u RV.Una altra considerazione quandu cumprà una tenda di tettu hè chì pruvucarà una resistenza supplementaria à u vostru veiculu.Ùn ci hè veramente manera di risolve stu prublema.pudete dì cusì.Sapete solu chì u pesu extra riducerà a vostra ecunumia di carburante.

nutizie-4

Sè site sicuru chì una tenda di u tettu hè megliu per voi, allora a prossima cunsiderazione hè di truvà u mudellu adattatu per u vostru veiculu.U primu passu hè di verificà u manuale di l'usu di u veiculu (se include u rack di u tettu installatu in a fabbrica) o u rack di u tettu aftermarket.A maiò parte di a ghjente dicerà chjaramente s'ellu sò cumpatibili cù tende di tettu.
Ogni rack di tettu pò sustene a più grande carica statica è a più grande carica dinamica.U pesu staticu si riferisce à u pesu chì u rack pò mantene quandu u veiculu hè fermu.Siccomu a maiò parte di i tetti di e vitture sò pensati per sustene l'accidenti di rollover, questu hè pocu un prublema.Tuttavia, pigliate un mumentu per calculà u pesu di a vostra tenda è i so occupanti è l'equipaggiu per assicurà chì a vostra porta bagaglii hè abbastanza forte per sustene tuttu.
U pesu dinamicu indica u pesu chì u quadru pò sustene quandu u veiculu si move.A tenda di u tettu più pesante pesa centinaie di liri, per quessa hè impurtante sapè se u vostru rack di vittura pò purtà tuttu u pesu.Se a tenda si trasforma in un proiettile mortale nantu à l'autostrada, ùn saria micca surprisante di truvà.I rack di tettu aftermarket tendenu à esse più forti cà l'alternative di fabbrica.Se truvate chì avete bisognu di funzioni più putenti, Acadia pò furnisce parechje opzioni.
A stallazione di una tenda di tettu hè generalmente simplice.A causa di u pesu enormu, un cumpagnu forte deve esse dispunibule per aiutà cù a stallazione.Assumindu chì avete verificatu currettamente a cumpatibilità di a nova tenda cù u rack di bagaglii esistente, deve esse una materia di riparà qualchi bulloni, clips, latches, etc. Da u sballamentu à a fine di a stallazione, u prucessu tutale ùn deve esse più di 20 à 30. minuti.Inoltre, una volta attivatu, ùn avete micca bisognu di preoccupassi in u futuru prevedibile.
Questu pò esse ovvi, ma assicuratevi di cunfirmà tutti i costi di spedizione quandu cumprà una nova tenda di u tettu.Certi pruduttori high-end includenu spedizione "gratuita" perchè i clienti anu digià pagatu una prima per i so prudutti.Tuttavia, in parechji casi, postu chì u pesu mediu di a maiò parte di e tende hè trà 100 è 200 liri, i costi di trasportu pò esse altu.Puderia vale a pena cumprà una tenda in a tenda.
Un altru puntu da cunsiderà hè se vulete una tenda dura o una tenda soffice.I mudelli Hardtop sò generalmente più pesanti è più caru, ma sò ancu più durable è più faciuli di stallà.I mudelli di tissuti necessitanu più mantenimentu è mantenimentu per assicurà chì si seccanu bè.Tuttavia, sò ancu più ligeri è più prezzu.
Certi mudelli high-end includenu accessori sofisticati, cum'è tende integrate o spazi viventi separati.I dispositi modulari sò ancu furniti in modu chì i cumpratori ponu espansione i so paràmetri di tenda in u futuru.
Sò pronti à cumprà una tenda di u tettu?Scuprite a nostra cartulina di e migliori tende di u tettu, o gode di a nostra selezzione di i migliori roulotte di viaghju.
U manual hè simplice - mostramu à e persone cumu per vive una vita più impegnata.Cum'è u nome suggerisce, furnimu una seria di guide esperte nantu à diversi temi, cumprese a moda, l'alimentariu, i bevande, i viaghji è a bellezza.Ùn vi cercheremu in ogni locu;simu quì, purtendu autenticità è capiscitura à tuttu ciò chì arricchisce a nostra vita maschile ogni ghjornu.


Tempu di pubblicazione: 23-ottobre-2020