Chì sò i 5 Cunsiglii di Campeghju Awesome?

Cum'è aFornitore di tenda di tettu morbidu, sparte cun voi.

E persone chì campanu in a jungla di cimentu si sentenu sempre nervose è oppresse, cusì più è più persone piace à campà in natura durante e so vacanze è avvicinassi à a natura.

tenda di tettu morbida è dura

U puntu culminante di u campeghju hè di gode di piatti diliziosi in i belli paisaghji di muntagna, ma ci sò assai ingredienti per preparà un pastu diliziosu.U prucessu di preparazione di l'alimentariu è di l'utensili di cucina hè cumplicatu è ingombrante.Cumu pudemu preparà rapidamente è convenientemente?E i vestiti di picnic outdoor?Oghje vi insegneremu uni pochi di metudi simplici è pratichi, chì vi saranu utili a prossima volta chì andate in campeghju!

1. Fate un bonu usu di guanti di plastica.Aduprate guanti di plastica per dispensà ingredienti menu utilizati.Ùn avete bisognu di scioglie i guanti quandu l'utilizanu, solu tagliate cù forbici.S'elli sò usati per mantene una piccula quantità di ingredienti di staggione, ùn saranu micca cunfunditi cù l'altri è ponu esse usatu.Salvà i cuntenituri !Inoltre, i guanti di plastica ponu esse usatu per separà i toilette.

2. U trasportu d'ova hè assai inconveniente per portà l'ova in campeghju.Pudete rompe l'ova chì avete bisognu in u liquidu d'ova prima, è poi mischjà u liquidu d'ova in modu uniforme in a buttiglia di bevande;Stu ùn solu salvà assai di u spaziu, ma faci dinù facili à purtà fora.

3. Sè u chjavi flottante hè campatu da l 'acqua, hè facile à caccià i chjavi è altri picculi cosi in l 'acqua, ma vi ponu facirmenti fà un anellu flottante chiavi cù sti materiali!Prima piegate una punta in un ciclu, poi inserisci u filu in una punta di u cork, è appiccà a chjave, perchè ancu s'è a chjave casca in l'acqua, flutterà à a superficia per ellu stessu.

4. Per fà una cucchiara dispunibile, prima tagliate a parti suprana di a buttiglia plastica.A parte rialzata à u fondu di a buttiglia hè u contornu di a cucchiara.Pudete fà u prototipu di a cucchiara tagliendu.A parte irregulare di a cucchiara pò esse brusgiata cù u focu., In casu chì a bocca hè graffiata !

5. Ignite patatine fritte è coce cose in campeghju senza focu di carbone.Hè assai simplice per accende un grande pezzu di legnu, basta aduprà uni pochi di chips di patata!Pone i patatine fritte in u centru di u bracier, arrange u legnu intornu, è accende i patatine fritte.Prestu u legnu circundante brusgiarà inseme !

A nostra cumpagnia hà ancuTenda di tettu di vitturain vendita, benvenutu à cuntattateci.

 


Tempu di Postu: Dec-06-2021