Chì sò i 15 Tipi d'equipaggiu di sicurezza chì sò indispensabili in un pianu di campeghju?

Cù u sviluppu di a tecnulugia di cumunicazione, i telefoni cellulari sò diventati unu di l'equipaggiu più impurtante per l'attività outdoor.Puderà cumunicà è dumandà infurmazioni in Internet.Hà ancu funzioni di mappa, bussola è GPS, è ancu funzioni cum'è fischiu, linterna è radiu.Tuttavia, l'ambienti esterni hè cumplessu, è quandu si scontri i punti cechi di a rete, i telefuni mobili seranu inutili.

Cum'è aFornitori di tende da tettu,Vogliu sparte cun voi i seguenti 10 equipaghji tradiziunali di sicurità.

Ancu s'ellu ùn anu micca bisognu di esse cumplettamente equipatu in ogni circustanza, hè sempre bonu per tutti per sapè più nantu à elli.

高清-soft -duru

Tenda di u tettu

01

Fischiu

Un strumentu d'aiutu essenziale, sia portable sia affidabile.Quandu u fischiu hè soffiatu, pò esse intesu in un chilometru o dui vicinu.Hè un bonu strumentu per l'angoscia, sia di ghjornu sia di notte, è u scopu hè di attruverà l'attenzione di l'altri.

U metudu di utilizà u fischiu hè di soffià sei volte in un minutu quandu chjamate aiutu.Ci sò intervalli evidenti.Dopu avè soffiatu per un minutu, ferma per un minutu per vede s'ellu ci hè una risposta;s'è vo senti calchissia salvà è vulete à risponde, vi pò Blow trè volte à pocu minuti, è poi circà di u puntu di l 'accidentu.

02

riflettore

Cum'è un fischiu, attrae ancu l'attenzione di e persone quandu chjama l'aiutu, ma a so funzione hè ligeramente inferior à quella di un fischiu, è ùn hà micca un signalu unificatu.U vantaghju hè chì pudete vede u signale, indipendentemente da se portate a fonte di sonu.

03

Radio

Quandu u telefuninu ùn hà micca signale, a radiu pò esse aduprata per riceve infurmazione esterna, cum'è e cundizioni climatichi è cambiamenti, per chì tutti ponu fà cambiamenti relative u più prestu pussibule.

04

Alimentazione urgente

Principalmente alta caloria, cum'è cioccolata, caramelle d'arachide, glucose, etc., ponu supplementà calori in situazioni critiche per mantene e funzioni di u corpu.

05

Riserva l'alimentariu

Certi pirsuni chjamanu cibo in sacchetta o pastu stradale.A funzione principale hè di trattà cù u tempu è u ritardu, incapaci d'arrivà à u destinazione à u tempu, o incapaci di accende u focu in situazioni subite, è l'alimentariu hè adupratu per riempie a fame cù biscotti.

06

Pacchettu d'emergenza

Per affruntà i feriti di a squadra, fate attenzione à l'ispezioni regulare è a sustituzione di droghe scadute.

07

Manta d'emergenza

Adupratu per imbulighjà u corpu quandu l'ipotermia severa hè aduprata per prevene l'ipotermia.U culore di a manta d'urgenza deve esse luminoso è prominente, perchè i salvatori ponu facilmente truvà.

08

Help Book

Quandu si faci un accidentu, a lettera di distress hè aduprata per registrà l'infurmazioni chì anu causatu l'accidentu è deve esse piazzatu in u kit di primi aiuti.

09

Arrampicata a corda

Ùn hè micca pensatu per u salvamentu.U travagliu di salvezza deve avè cunniscenze è furmazione prufessiunale.In quantu à sta scalata à corda, hè aduprata per sustene i membri di a squadra è rinfurzà a cunfidenza di i membri di a squadra nantu à e strade di muntagna accidentate o pendii.A corda di arrampicata hè generalmente 30 metri di lunghezza, 8 à 8,5 mm di spessore, è hà certificazione di sicurezza.

10

Equipamentu di cumunicazione

Si riferisce à i walkie-talkies in generale, utilizati per a cumunicazione in a squadra.Di sicuru, i telefoni cellulari ponu ancu fà sta funzione, ma i walkie-talkies sò più affidabili.

A nostra cumpagnia hà ancuTenda di u tettu in vendita, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021