Trailer vs Rooftop Tent: Quale hè ghjustu per voi?

U campeghju hè in furore avà - è hè fantasticu!- Cù l'emergenza di a dumanda di moda vene una larga varietà di offerte nantu à u mercatu.

A lista di l'opzioni per l'alloghju nantu à i roti hè diventata sempre più longa, è naturalmente vi truverete à dumandassi quale hè a megliu opzione.Duvetepiglià una tenda nantu à u tettuo un trailer?Chì sò i vantaghji?è svantaghji?Cumu sapete chì opzioni sò più adattati à i vostri bisogni?

Trailer

Prima, hè impurtante sapè esattamente di quale tipu di trailer parlemu.

U terminu trailer include tutti i tipi di case nantu à roti, da u più chjucu trailer di lacrime à un giganti trailer di quinta rota chì pudete piglià quasi tutta a famiglia in una vacanza incubo ma amorosa è divertente.

Quandu avemu parlatu di rimorchi quì, ci riferimu à rimorchi di campeghju compactu cum'è camper pop-up è rimorchi teardrop.

Malgradu a so dimensione ridutta, alcuni di questi mudelli compacti anu una varietà di funziunalità chì facenu i viaghji di strada divertenti è còmode.Ùn hè micca raru di vede piogge in e cucine di camper pop-up è rimorchi di lacrime.

Ma hè megliu pisà i vantaghji è i contra prima di decide chì un trailer di camping hè una bona scelta per un viaghju in natura.

banca di foto (4)

 

Tenda di u tettu

Arrampicà nantu à a vostra vittura per una siesta sona cum'è una grande idea per a dopu meziornu di u zitellu.Ebbè, hè certamente qualcosa chì i nostri più ghjovani piacerebbe fà.I tende di u tettu vi dà l'uppurtunità di gode di u tettu di a vostra vittura, ma in forma adulta, senza a follia.

U RTT hè una tenda chì pò esse muntata nantu à u tettu di quasi ogni veiculu.L'idea daretu à stu tipu di tenda hè di fà a vita più faciule per i campeggiatori chì piacenu fà viaghji in strada spur-of-the-moment.

Ci sò dui tippi principali di tende di tettu: tende di cunchiglia dura è tende di tende soft.

I tende di tettu Hardshell sò i più durable, i più sicuri, i più faciuli di stallà, è certamenti più caru.Tuttavia, anu una impronta più chjuca perchè questi RTT ùn si pieghenu - invece, spuntanu da u tettu.

Tende di tettu Soft-shell, invece, ponu piglià più tempu per stallà, ma sò generalmente più spaziose perchè sò colapsibile.Quandu si sviluppa, l'impronta pò esse sorprendentemente grande.

Andà in a natura o in un campeghju cù una tenda di u tettu sona divertente, è pò ancu offre una sperienza unica - se sceglite u vostru destinazione bè, pudete finisce dorme cù una bella vista.

Ma per chì vale veramente a pena pruvà una tenda di u tettu?Allora pudete scopre ciò chì aspetta da un RTT, avemu elencatu i pro è i contra.

tenda di tettu soffiu-2


Tempu di Postu: Dec-15-2021