Cunsiglii per campeghju d'estate

Cum'è un fornitore di tenda, sparte cun voi:

1. Camping è riposu sò inseparabile da l'acqua.A vicinanza hè u primu elementu di sceglie un campu.Dunque, quandu sceglite un campu, duvete sceglie per esse vicinu à i corsi, i laghi è i fiumi per piglià l'acqua.Tuttavia, u campu ùn pò esse stallatu nantu à a spiaggia di u fiume.Certi fiumi anu centrali elettriche upstream.Duranti u periodu di almacenamiento d'acqua, a spiaggia di u fiumu hè larga è u flussu di l'acqua hè chjucu.
Quandu l'acqua hè liberata ogni ghjornu, riempia e spiagge di u fiumu, cumpresi certi fiumi, chì sò generalmente chjuchi, ma piovi forti in un ghjornu pò causà inundazioni o inundazioni.Avemu da esse attenti à a prevenzione di tali prublemi, soprattuttu in a stagione di piovosa è i zoni propensi à l'inundazioni.
2. In a staghjoni di piovosa o zoni cù parechje tempeste, u campu ùn deve esse stallatu in terra alta, sottu à l'arburi alti o nantu à un pianu relativamente isolatu.Hè facilitu per esse colpitu da u lampu.
3. Quandu campeghju in u salvaticu, duvete cunsiderà u prublema di leeward, soprattuttu in certi vaddi è e spiagge di fiumi, duvete sceglie un locu di leeward per campà.Fate attente ancu à l'orientazione di a porta di a tenda per ùn affruntà u ventu.Leeward considera ancu a sicurezza di u focu è a cunvenzione.

He48bc602dc5a42b1bd5b73e9eea4c4558
4. Quandu campeghju, u campu ùn deve esse stallatu sottu à u scogliu, chì hè assai periculosu.Quandu u ventu forte sopra à a muntagna, e petre è altri ogetti ponu esse sbulicati, causendu vittime.
5. Prima di campà, fate una lista di l'equipaggiu è preparanu l'articuli essenziali.A lista deve include: tende di doppia strata cù buchi di ventilazione bassa, pads a prova di umidità, sacchetti di dorme, bobine di mosquito, sulfuru, equipamentu di illuminazione, etc.

321
6. U tappettu a prova di umidità pò permette à i campagnoli di chjappà è di riposu di notte.Hè cunsigliatu di sceglie i prudutti di scuma fisica per evità l'odore.Conditional pò sceglie di utilizà un cuscinettu d'aria autogonfiante cum'è un cuscinettu à prova di umidità, più suave è più còmode.
7. Quandu si stalla una tenda, l'entrata è a surtita di a tenda deve esse chjusa, è u zipper di l'apertura di a tenda deve esse chjusu.Quandu entra è esce da a tenda, duvete chjude a porta di a tenda in u tempu, chì pò impedisce chì i mosquitoes è altri animali chjuchi volanu in a tenda per fastidiu, è u restu di a notte serà naturali è stabile.
8. L'illuminazione di notte hè assai impurtante per campeghju.L'equipaggiu di illuminazione pò sceglie luci di batteria o luci di gas.S'ellu hè una luce di batteria, assicuratevi di preparà abbastanza batterie di ricambio.

doccia -tenda -3
9. Sulphur è pesticidi sò spruzzati intornu à u campeghju per prevene i pesti chì entranu in u campeghju è dannu.Hè cunsigliatu di portà vestiti longu è pantaloni chì sò più stretti per evità i piccati di mosquito è ramoscelli.
10. Quandu si stallanu tende, tutte e tende deve esse orientate in a listessa direzzione, vale à dì, e porte di a tenda deve esse aperte in una direzzione è disposti side by side.Ci deve esse una distanza di micca menu di 1 metru trà e tende, è a corda resistente à u ventu di a tenda ùn deve esse ligata, salvu s'ellu hè necessariu per evità di tripping people.

A nostra cumpagnia furnisce tende di tettu per vitture.Sè avete bisognu di i nostri prudutti, sentite liberu di cuntattateci.

s778_副本


Tempu di Postu: Apr-25-2022