Insegni à sceglie una tenda di canopy

Tende à canopysò grandi cumpagni per campeghju.Comparatu à e tende, i so tetti alti ponu creà un sensu di spaziu apertu, cusì sò spessu usati in cunghjunzione cù tende di camping.U tarp ingannosamente simplice utilizza posti di campeghju è corde di campeghju.Pò esse allungatu per custruisce diversi stili di canopies.
Parechje persone mi dumandanu cumu si deve sceglie una tenda adattata per campeghju all'aperto?Allora,cum'è un fornitore di tenda, Vogliu sparte qualchi cunsiglii per cumprà canopies.Aghju sceltu gradualmente da a forma, dimensione, materiale, revestimentu, culore, etc. di u canopy.

Tenda à canopy
1. Sceglite una forma
A forma di u canopy hè divisu in rettangulari, in forma speciale è in forma di farfalla.Pudete sceglie a forma ghjusta secondu a vostra preferenza.
1. Canopy rectangular (quattru cantoni): a più grande zona d'ombra, è u metudu di custruzzione hè simplice.
2. Alien Canopy: Forma unica, altu valore, faciule d'utilizà ma efficace.
3. Canopy farfalla (esagonale): bona resistenza à u ventu, aspettu altu, cunsigliatu !

Tenda à canopy 1
2. Sceglie a taglia
A determinazione di a dimensione di a tenda deve esse cunsiderata secondu e diverse occasioni, stagioni è u numeru di persone, cusì stima u numeru di persone in anticipu prima di a partenza, è hè megliu cunsultà u serviziu di u cliente in anticipu quandu compra una tenda.Più còmode, ma più difficiule di custruisce.
3. Selezziunà u materiale
I tessuti principali di u canopy sò tela Oxford è cuttuni puri.U tela Oxford hà ancu nylon è poliester, chì anu una forza alta, resistenza à l'usura, resistenza à u calore, prutezzione di u sole è pesu ligeru;tela di cuttuni hà un aspettu relativamente altu, è pudete cunsiderà diversi materiali sicondu i vostri bisogni.
4. Selezziunà u revestimentu
U tela ùn hè micca monoliticu, altri revestimenti sò aghjuntu per creà altre funzioni.I rivestimenti sò generalmente divisi in revestimentu di silicone, cola nera, revestimentu d'argentu;
Per esempiu, hè revestitu di silicone, chì hè impermeable è più adattatu per duie stagioni;a cola nera è u revestimentu di cola d'argentu ponu aumentà a capacità anti-ultraviolet, etc., adattatu per l'usu in tempu caldu.Di sicuru, l'ombra ùn significa micca a resistenza UV, è l'effettu di u sunscreen dipende da u revestimentu.

1
5. Sceglite un culore
U più scuru u culore di u canopy, u più calore-absorbing hè, per quessa, hè cunsigliatu di sceglie culori chjaru cum'è beige in a primavera, l'estiu è u vaghjimu, è i culori più scuri cum'è u marrone scuru in l'invernu.Questu dipende sempre di e preferenze persunale.
Ma in più di l'articuli sopra, avete ancu bisognu di sceglie un bastone di supportu.In quantu à u materiale, ricumandemu di sceglie l'alluminiu o di lignu, chì sò più ligeri chì i ferri di ferru, anu supportu più forte, è ùn anu micca arrugginitu.
Quandu cumprà una tenda, assicuratevi di sapè s'ellu include posti di campu, punte di terra, corde di campu, etc. Ùn avete micca solu un canopy.Infine, vogliu chì tutti ponu cumprà u so equipamentu preferitu.

Arcadia Camp & Outdoor Products Co., Ltd. hè unu di i principali produttori di prudutti esterni cù 20 anni di sperienza in u campu, spicializata in u disignu, a fabricazione è a vendita di prudutti chì copre tende di rimorchi.tende di u tettu,tende da campeghju, tende da doccia, zaini, sacchi di dorme, stuoie è serie di amache.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di post: Jul-18-2022