Specificazioni di u produttu SWAG !!!

tenda di swag TENDA SWAG (1)

 

Impurtante!Per l'assemblea sicura è curretta, l'usu è a cura leghjite è seguite tutte l'istruzzioni.Tutti quelli chì utilizanu sta tenda deve prima leghje stu manuale.
Funzioni spiciali
● Piccula sacchetta di almacenamento in u cantonu di a testa.Ottimo locu per mantene e chjave o una piccula torcia.
● Finestre zippered in capu è pedi.Aduprà per regulà u flussu d'aria.
● Copertura di materasso amovibile.Pò esse sguassatu per lavà a manu è asciugà

Matters chì necessitanu attenzione

Nisun focu
Questa tenda hè inflamabile.Mantene tutte e fiamme è e fonti di calore luntanu da u tessulu di a tenda. Ùn mette micca una stufa, un focu, o qualsiasi altra fonte di fiamma in o vicinu à a vostra tenda.Mai
usu, lumera, o refuel una stufa, lanterna, riscaldatore, o ogni altra surgente di calore in u vostru tent.Death da avvelenamentu di monossidu di carbonu è / o seriu burns sò pussibuli.
Ventilazione
Mantene una ventilazione adatta in a vostra tenda in ogni mumentu.A morte per suffocation hè pussibule.
Ancora
Questa tenda ùn hè micca libera.Se ùn hè micca ancoratu bè, colapserà.Ancora a vostra tenda bè in ogni mumentu per riduce u risicu di perdita o ferita à a tenda o à l'occupanti.
Scelta di campeghju
Cunsiderate attentamente a pussibilità di caduta di rocce o rami d'arburu, fulmini, inundazioni, valanghe, venti forti è altri periculi oggettivi quandu sceglite un
campeghju per riduce u risicu di perdita o ferite à a tenda o occupanti.
I zitelli
Ùn lasciate micca i zitelli senza vigilanza in una tenda o campu.Ùn permettenu micca i zitelli per assemblà o disassemble a tenda.Ùn permettenu micca i zitelli à stà chjusu in una tenda
in i ghjorni caldi.A mancata osservazione di questi avvisi pò esse risultatu in ferite è / o morte.

Lista di cuntrollu di cumpunenti

● Identificà tutti i cumpunenti è verificate chì sò in boni cundizioni è funziunamentu.
Qtà Articulu
1 Corpu di Tenda
1 Cuscinettu di materass in schiuma cù copertina di tissu
1 Palo di Supportu Grande (A)
1 Palu di Supportu Mediu (B)
1 Small Support Pole (C)
7 pali di tenda (D)
1 saccu di almacenamentu cù zip
1 Zerbino
3 Guy Ropes (E)

Prima di andà

● Hè ricumandemu chì assemble sta tenda in casa almenu una volta prima di u vostru viaghju per familiarizàvi cù u prucessu, è assicuratevi chì a vostra tenda hè in bonu ordine.
● Dopu a stallazione iniziale hè cunsigliatu di spruzzate a tenda ligeramente cù l'acqua è lascià si secca completamente.Questu staghjone a tela.L'acqua face chì a tela si chjude un pocu, chjude l'agulla
buchi induve a tela hè stata cucita.Stu prucessu hè necessariu solu una volta.Prima di fà questu, prima sguassate u colchju.

Impermeabilizazione

I tende Arcadia Canvas sò fatti cù tela Hydra-Shied ™ chì presenta una superba repellenza di l'acqua. Tuttavia, micca tutte e tende sò completamente impermeabili fora di a scatula.À l'occasioni una nova tenda sperimentarà
qualchi fuglia.Durante a vita di a tenda, u mantenimentu di l'impermeabilizazione occasionale serà necessariu.Se si verifica una fuga, hè una correzione faciule.Tratta a zona affettata cun un impermeabilizzante basatu in SILICONE cum'è Kiwi Camp
Dry®.Questu averebbe assolutamente cura di qualsiasi perdite, è raramenti duvete avè da ricuperà.Attenzione: Ùn aduprate micca altri tipi d'impermeabilizazione cum'è Canvak® nantu à sta tela Hydra-Shield™, perchè puderia affettà.
a respirabilità di a tela.Quandu sigillata bè, a vostra aspettazione deve esse chì una tenda Arcadia Canvas sarà completamente secca in l'internu, ancu durante e piova.

Assemblea

Attenzione: L'usu di occhiali protettivi hè cunsigliatu durante l'assemblea.
STEP 1: Stake the Tent
Stake ognunu di i quattru anguli di a tenda, assicurendu chì a tenda hè tesa è quadrata.
Cunsiglii:
 Cunduce in pali cù a punta inclinata versu a tenda.Secure ganci nantu à a fine di i pali sopra u
anelli d'angulu.
STEP 2: Assemblate u Frame
1) Unisci à i pali di supportu Aluminium.U grande polu hè per u capu di a tenda.U polu mediu hè per u mediu.U pezzu di supportu chjucu hè per u pede di a tenda.
2) Passà u picculu palu di supportu attraversu a manica à u pede di a tenda.Inserite l'estremità di u polu in i pins di serratura in ognuna di i cantoni.Clip i ganci di plastica nera nantu à u polu.
3) Repetite 2 sopra cù u grande polu di supportu à a testa di a tenda.
4) U polu di supportu mediu hè assicuratu à l'internu.Localisate i perni di serratura in u centru internu di a tenda nantu à u pianu.Attenzione: afferrate fermamente u polu postu chì hè pusatu sottu tensione.Puderia sbulicà.
Inserite l'estremità di i pali di supportu mediu in i pins di serratura.Aduprate e tabulazioni simili à Velcro in i lati più bassi di a tenda, è ancu nantu à a tappa di a rete di u screnu, per assicurà u polu di supportu mediu in u locu.
5) Attaccà in modu sicuru una corda di tippu à i grommets à a testa è u pede di a tenda.Pigliate queste corde di tippu è aghjustate finu à a tensione.Ùn stringe micca eccessivamente o questu puderia rende difficiule di apre è chjude i zippers.
6) Opcional: A terza corda di tippu pò esse aduprata per mantene un latu di a tappa superiore per un flussu d'aria aghjuntu.Per fà questu, attaccà a corda di u tippu à u picculu ciclu in u cantonu (vede l'imagine sopra).
7) U tappettu hè praticu per passà, o à pusà mentre toglie i scarpi.Se a pioggia hè prevista, mette i scarpi sottu per mantene a secca.Attach it by inserting the T-buttons on the mat in the
picculi loops à u latu di a tenda.

Cura

● MASSIMA IMPORTANTE - A vostra tenda deve esse completamente secca prima di u almacenamentu!A CUSTODIA UNA TENDA UMIDA O UMIDA, ANCHE PER UN TEMPU CORTU, PUDE ARUVINARLA E ANNULARÀ A GARANTIA.
● Per pulizziari a tenda, chjappà cù l'acqua è sguassate cù un pannu.I saponi è i detergenti ponu dannà u trattamentu di l'acqua di a tela.
● Ùn spray insetticidi o bug repellent direttamente nantu à a tela.Questu pò dannà u trattamentu idrorepellente.
● Per u almacenamentu longu, guardate in un locu frescu seccu chì ùn hè micca espunutu à u sole direttu.
● Sta tenda hè furnuta cù zippers di qualità.Per allargà a vita di a zipper, ùn macinate micca i zippers intornu à i cantoni.
In casu di necessariu, tirate a tela, i finestri o e porte per aiutà i zippers scorri liscia.Mantene li puliti da a terra.
● A tela nantu à a vostra tenda hà un trattamentu speciale Hydra-Shield™ chì hè impermeabile ma traspirante.Duvete raramente, s'ellu avete mai à ritruvà a tela.
Se avete bisognu di trattà a tela per a repellenza di l'acqua, aduprate un repellente à base di silicone Altri trattamenti obstrueranu u minuscule.
buchi in a tela eliminendu a so respirabilità.
● Per situazioni d'utilizazione estesa (più di trè simani consecutivi) vede l'istruzzioni di Cura d'Usu Estensu à www.KodiakCanvas.com.

Altre note

● Condensazione in a tenda hè affettata da a diffarenza trà a temperatura interna è esterna, è l'umidità.
A cundensazione pò esse ridutta ventilando a vostra tenda.A cundensazione trà u pianu è una matera di dorme pò esse ridutta mettendu una tela di terra sottu à a tenda.
● Alcune ligere irregularità sò normali cù tela di cuttuni 100% è ùn affettanu micca u rendiment di a vostra tenda.
● Aduprate a vostra tenda Kodiak Canvas Swag nantu à a terra, in u lettu di un pickup, o nantu à una cumpatibile.
Culla 85x40 inch.Quandu s'utilice cù una culla, assicurate i cantoni di a tenda à a culla cù un cordone di cravatta, o straps Velcro (vendutu separatamente).
Apprezzemu a vostra attività.Grazie per avè acquistatu una tenda Kodiak Canvas™.Pudemu u nostru orgogliu in u disignu è a fabricazione di stu pruduttu.
Hè u megliu di u so tipu dispunibule.Vulemu campeghju sicuru è felice.Per piacè dite à i vostri amichi di noi.

Tempu di post: 11-May-2021