Alcune dumande nantu à e tende di tettu

Cumu aduprà a tenda di u tettu?
Dopu à l'arrivu à a destinazione, cumu si stallanu a tenda di u tettu?Ci sò dui opzioni:dispieghendu or affacà.E duie manere sò più veloci di e tende tradiziunali di terra.
Deployable: Questu hè u tipu più cumuni di tenda di tettu soft-shell.Basta sguassate a tappa di viaghju, allargà a scala, è stende a tenda.Aghjustate a scala per ghjunghje à a terra, è site bonu per andà!

11
Pop-Up: Questu hè u tipu più cumuni di tenda di tettu dura.Basta à liberà a serratura è a tenda si apre in un passu!

H9a7ceaa933f94d438a83d04c5dd4ec077
Quantu tempu ci vole à apre a tenda di u tettu?
Certi dilettanti di tende di u tettu sò curiosi di sapè a risposta esatta.Basatu nantu à i registri di u tempu, a maiò parte di e tende di u tettu pò esse aperte è aduprate in circa una media di 3 à 4 minuti.
Ci hè un pocu più longu per apre a tenda, installate i finestri è i pali di canopy, circa 4 à 6 minuti.I tende di cunchiglia dura sò più veloci à stallà perchè arnesi supplementari cum'è i pali di canopy ùn sò micca necessarii.

tenda di u tettu
Induve possu campà cù una tenda di u tettu?
A tenda pò esse stallata in ogni locu permessu di campeghju.U campeghju hè permessu in campeggi, in certi parchi naziunali, o parchi designati.Per piacè riferite à e linee guida emesse da l'autorità lucali pertinenti per sapè s'ellu hè permessu di campà in autoguida.

A nostra cumpagnia furnisceTende di Tettu Per Cars.Sè avete bisognu di i nostri prudutti, sentite liberu di cuntattateci.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di post: May-09-2022