Tende nantu à u tettu Custruite per ROAM - I migliori tende nantu à u tettu

UTenda di u tettuhè una tenda media di a nostra gamma di tende da tettu softshell, ideale per 2-3 persone.Accoppiatu cù una Toyota, sta tenda hè a cumminazione perfetta per famiglie è amichi avventurosi.Dormite comodamente nantu à u nostru materasso in schiuma ad alta densità di 3″ è anticondensazione.In più, u quadru di lettu insulatu cù pannelli di diamante furnisce un cunfortu extra in terreni irregolari mentre ti mantene sempre caldu.

H135ad9bf498e43b685ff6f1cfcb5f8b6Z
Rivestitu in un tissu ripstop di polycotton 280 rivestitu in PU per a resistenza à a intemperie, u so quadru d'aluminiu pò sustene e tempeste più duru.2 lucernari furniscenu vedute senza ostaculi di u celu di notte o di a natura.
Questu a rende perfetta per a casa o per furnisce più metri quadrati per u vostru cumpagnu furry.Malgradu esse una tenda grande, u zipper flexible rende l'imballu una brisa.Una finestra di veranda addiziale vi permette di lascià a luce è a vista quandu hè necessariu.

s778_副本
Addaccessori per a vostra tenda di u tettuper maximizà u spaziu è prutegge da l'elementi.Esplora robustatenda da tettu dura è soft-shelldisinni, Per cunfortu.
Sè avete qualchissia dumande o vulete più infurmazione nantu à a scelta di a tenda di tettu adatta per u vostru, per piacè cuntattateci.

tenda di tettu morbida è dura


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022