Tenda di u tettu, tour in autoguida hè cusì cunfortu cum'è RV

In l'ultimi anni, i tour in autoguida sò diventati sempri più populari.Parechje persone piace à guidà per truvà quelli attrazioni inaccessibili, ma i viaghji all'apertu inevitabbilmente avè assai posti inconvenienti.Camping in u backcountry hè difficiule quandu u clima hè male, è i RV sò funziunali, ma spessu caru.

H919063874ac94f0aae7cdba3f127c3c20
Cosa hè atenda di u tettu?
A tenda di tettuhè una tenda chì si mette nantu à u tettu di una vittura.Hè sfarente di e tende chì sò piantate nantu à a terra durante u campeghju all'apertu.I tende di tettu sò assai convenienti per installà è aduprà.Hè chjamatu "Casa nantu à u Tettu".
Chì tippu di vittura pò purtà una tenda di tettu?
A cundizione più basica per installà una tenda di tettu hè di avè un rack di tettu, cusì i mudelli off-road è SUV sò i più adattati.
In generale, u pesu di a tenda di u tettu hè di circa 60 kg, è u pesu di una famiglia di trè persone hè di circa 150-240 kg, è a portata di u tettu di a maiò parte di e vitture hè calculata in tunnellate, finu à chì a qualità di u portabagagli. hè bonu è abbastanza forte, a carica di u tettu ùn hè micca abbastanza.dubbitu.

He19491781fbb4c21a26982ace12d2982s (1)
Sempre chì sti cundizioni sò scontri, a maiò parte di i mudelli sopra ponu esse equipati di tende di tettu per mezu di racks per bagaglii.
Siconda, tende di tettu chì utilizanu tessuti d'alta resistenza è strutture metalliche sò soprattuttu pruvati contru u ventu, a pioggia, a sabbia è ancu l'insulazione.Comparatu à dorme in vittura, ovviamente risparmia più spaziu in a vittura.Purtate più bagaglii è dorme più membri di a famiglia o partenarii.A più impurtante, u rack di u tettu evite ancu in modu efficace l'infestazione di serpenti, insetti è formiche.
L'installazione di una tenda di u tettu senza dubbitu portarà più divertente à u viaghju in autoguida è rende u viaghju più cunvene.

tenda di tettu morbida è dura


Tempu di post: Aug-03-2022