Precauzioni per a stallazione di tende nantu à u tettu

1. Cunsiderate u rendiment di carica
Quandu si stallanu una tenda di tettu, a prima cosa da cunsiderà hè a prestazione portante di u tettu di u tettu, in particulare u tettu di u tettu di u tettu installatu dopu, è ancu bisognu di scuntrà i requisiti di dimensione di l'installazione di diverse marche di tende di tettu, generalmente cunsigliatu. in u magazinu di u situ ufficiali di u fabricatore A stallazione da i tecnichi prufessiunali ponu cunsiderà megliu prublemi tecnichi cum'è e cundizioni di carica, l'adattabilità è l'alimentazione.

4-13活动
2. Cunsiderate a capacità hands-on
Siconda, quandu compra una tenda di tettu, duvete cunsiderà a vostra propria capacità pratica.Se vulete risparmià prublemi, i tende di tettu fatti di materiali di cima dura completamente automatica sò più cunsigliati.À u stessu tempu, duvete sceglie una tenda di tettu cù un aspettu simplificatu dopu à plegà.Minimizà a resistenza di u ventu.In quantu à a stallazione, a scala di a tenda di u tettu hè generalmente installata à u latu di a vittura.I lati di manca è di diritta ponu esse stallati secondu i so bisogni.Di sicuru, a parte posteriore di a vittura pò ancu esse usata, chì impedisce facilmente l'apertura di u troncu.Pianu secondu diversi mudelli.

4-13活动
3. Capisce e funzioni rilativi
Inoltre, u funziunamentu di tende di tettu cum'è a permeabilità di l'aria, anti-pull, anti-mosquito, anti-grade 8 wind, è anti-rain and snow intrusion deve esse capitu.Se u budgetu hè abbastanza, crede in una tenda di tettu più durable è pratica.Pudete dà un viaghju piacevule.

A nostra cumpagnia furnisceTende di Tettu Per Cars.Sè avete bisognu di i nostri prudutti, sentite liberu di cuntattateci.

tenda di u tettu


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022