Picculi trucchi di campeggio all'aperto

Ancu s'è e parolle "mentre u viaghju", ancu s'è e parolle in a mente di tutti sò sempre più alluntanati da noi, finu à ch'elli persistanu, ùn sò micca in u padiglione di l'aria.Avemu da aduprà noi stessi cum'è un mediu per trasmette u sognu di viaghju.Ùn pudete micca esse un viaghjatore prufessiunale, ma finu à chì avete sempre un sognu, vi vede sicuramente l'arcubalenu in u vostru celu.A destinazione di u viaghju ùn hè micca necessariamente una cità muderna, micca necessariamente u caminu è a strada, favurendu a natura, pò registrà u tempu di bella ghjuventù, u viaghju hè felice.
Sò chì ci hè un modu intelligente, utenda superiore di a casa di campeghju.Pensu chì hè adattatu per i viaghjatori casuali, seguite a vittura, è quandu si cura di a vittura, vogliu piantà.

He0399ca01d9e4bc784041b8c021c5cdbt (1)
1. Pigliate l'equipaggiu in ogni mumentu, è andate quandu andate
Cù una vittura d'amore di vittura è una casa mobile, porta a famiglia in ogni mumentu.
2. U paisaghju nantu à u tettu, una perspettiva diversa
In cunfrontu cù u campu di vista limitatu in a vittura, a tenda di u tettu pò stà altu è vede più in là, vista 360 °, fotografia 360 °.
3. Hè aria pura naturale è fresca
I materiali, l'olii di pelle è i diversi agenti di pulizia utilizati in u trasportatore è a decorazione sò i principali fonti di contaminazione di l'aria in a vittura.L'additivi residuali durante u prucessu di trasfurmazioni seranu liberati durante l'usu di a vittura, facendu chì i cunduttori o i cunduttori anu sintomi incòmodi cum'è vertigini, nausea, sonnu, è starnuti.In particulare per i vitture novi è e vitture high-end, per via di una bona prestazione di sigillatura è pocu ventilazione, i sustanzi nocivi ùn sò micca faciuli di volatilizà, è anu da attruverà l'attenzione.

131-003tenda8
4. Hè bisognu à esse còmode è piacevule
I cuscinetti di cotone seduti di 6 centimetri di spessore sò caldi standard, chì risolve direttamente a postura di dorme simplice è rude di i quattru attori principali.U cuscinu di a tenda chì si trova nantu à a tenda di u tettu pò duppià per prutege l'arcu intensi di a spina durante u sonnu, furnisce un sustegnu propiu è còmode per u corpu.U cuttuni di cuttuni perla hè morbidu è elasticu, è u lettu di seta cura tuttu u corpu, chì permette u lussu è u cunfortu.
5. Safe è senza carica
I dettagli, u scheletru è altri dettagli, cum'è e tende superiori è i scheletri sò in linea cù diversi standard di sicurezza.Hè di furnisce una tranquillità per a maiò parte di l'amatori di campeghju, riposu a pace in mente, riposu a pace, è aghjunghje una guaranzia per a sicurità di a famiglia è l'amichi.
6. Disegnu di ventilazione di grande area
Ventilazione à grande scala, cuncepimentu di finestre multiple.I cunti ponu esse aperti, semi-aperti, è livellu pienu.U disignu di u screnu in doppia strata, chì hè flexible.Quandu a capa di maglia hè aperta, u mosquito chì pò esse bluccatu hè imparable.

A nostra cumpagniafurnisce Tende di Tettu Per Carstende da campeghju, tende di doccia,zaini, sacchi di dorme, stuoie è serie di amache.Sè avete bisognu di i nostri prudutti, sentite liberu di cuntattateci.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di Postu: Nov-21-2022