Cumu pulisce a tenda di u veiculu?

Cum'è aFornitori di tende da tettu, sparte cun voi.Camper, ogni metru quadru conta.È questu include u vostru spaziu di vita esterna.È ancu, ottene fora appartene à u mutivu chì avete occupatu campeghju all'apertu per cumincià, nò?

Naturalmente, nimu vole riposu fora cù u sole caldu chì batte in tuttu u ghjornu.Hè per quessa chì l'immensa massa di rimorchi è camper venenu attrezzati cù una tenda di camper otenda, chì pudete piglià per furnisce u culore per a vostra zona di vita di veranda frontale.Hè assai menu complicatu per alluntanassi quelli longu ghjorni d'estate quandu avete veramente un pocu di santuariu da l'elementi.

主图6 主图1

Tenda di Veiculu Per Campeghju

Ancu s'è a pulizia di a tenda di u vechju di u veiculu pò esse duru à u principiu, ùn hè veramente micca cusì complicatu.A maiò parte di i tempi, tuttu ciò chì ci vole hè un sapone vechju eccellente, acqua, è ancu sforzu!

1.) Esaminà a guida

Cum'è cù ogni tiputenda di veìculumantenimentu, hè l'ideale di principià per verificà a vostra guida di u cliente per vede s'ellu ci sò linee guida uniche per a cura di u vostru tenda.

2.) Truvate un locu micca eticu è ancu riunite materiali

Vulete un pocu di culore mentre funziona, cusì preferibile, scopre una zona ombreggiata.Pigliate una scala, un tubu cù accessu à l'acqua, un sapone dolce, una spazzola di scrub è un seccu.Pudete ancu aduprà untenda di veìculupulitore sviluppatu per u vostru tipu di tenda

3.) Aprite u vostru tenda.

Aprite a vostra tenda sanu cum'è ridutta u più altu pussibule.Puderete bisognu di a scala o di una spazzola cù un trattu longu per ghjunghje in tuttu.

4.) Chjave a polvara è ancu i detriti

Prima di principià à lavà u vostru tenda, sguassate ogni tipu di particeddi grossi.Pudete utilizà un soffiatore di foglia o sguassate a tenda utilizendu una spazzola longa.Sciacquate utendada i dui lati cù una pipa per scioglie a terra.

5.) Preparate a vostra suluzione di purificazione

Pudete utilizà una opzione faciule di sapone è acqua per i piatti, o pudete aduprà u vostru rimediu di pulizia di Vehicle Awning è aderisce à e linee di u fabricatore.Imbulighjate u vostru serviziu in u to pail.

6.) Scrub away

Utilizendu a vostra spazzola di scrub è a suluzione di purificazione, travaglià nantu à qualsiasi tipu di terra è macchie chì sò lasciate dopu avè lavatu a vostra copertina.Fate attenzione à ùn sguassate ogni tipu di rivestimentu di sicurezza nantu à u vostru tenda.

7.) Sciacqua

Assicuratevi di risciacquare a vostra tenda interamente quandu avete finitu, sguassate di ogni tipu di rimediu di purificazione.

8.) Secca

Offre u vostruTenda di Veiculu Per Campeghjutempu per asciucà completamente dopu a purificazione.Ùn aduprate micca caldu per asciucà a vostra tela perchè questu pò dannà.Dopu chì hè seccu, pudete aduprà un protettivu di tenda.Vulete assicurà chì u protettivu hè statu formulatu per u tipu particulare di pruduttu - acrilicu o plastica - chì u vostru tenda hè fattu.Dopu quì tene u vostrutendafinu à u vostru viaghju dopu!


Tempu di post: 28-May-2021