Cumu sceglie una tenda di tettu per fà u viaghju più còmode è sicuru.

Hè ancu una grande sperienza in questi ghjorni cù tende towering tenute in altu nantu à u tettu di una vittura, ancu megliu da e tante sperienze di parechji campeggiatori chì campanu in terra.
Eccu ciò chì avete bisognu di sapè s'ellu pensate à cumprà untenda di u tettu.

H9e3d54f169794504a320e61f8cf09b804
Prima, i vantaghji è i disadvantages di tende di tettu
(1) Vantaghji di tende di tettu
FACILE INSTALLAZIONE: Cuncepitu per una cunfigurazione rapida.Una volta in u campu, pudete sbulicà uni pochi di cinturini, sguassate è sparghje i pali è e scale.
Custruzione robusta: Tipicamente, i pavimenti, i tessuti di a tenda è i materiali di u polu sò particularmente forti per resiste à u tempu di tempesta.
Confortu: A maiò parte venenu cù materas di schiuma ultra-lussu.
Camp Anywhere: Custruite nantu à campeggi, parcheggi, strade sterrate backcountry induve site.Ancu s'ellu hè pianu, ùn hè micca necessariu una tenda pulita.
(2) Svantaghji di e tende di u tettu (iè, ci sò alcuni)
Costu: Definitivamente assai più caru cà una tenda di campeghju (ma più prezzu di un RV)
Stà nantu à u tettu: Mentre hè prestu à stallà, i svantaghji minori includenu più resistenza di l'aria nantu à l'autostrada è l'incapacità di mantene l'ambienti quandu site alluntanati da campi longu.Avete ancu bisognu di cunsiderà s'ellu vulete sguassà fora di u vostru viaghju di campeghju.

H9a7ceaa933f94d438a83d04c5dd4ec077
2. Cumu sapè chì tenda hè ghjustu per u vostru veiculu
A maiò parte di e tende di u tettu sò più di 50 kg, cusì vi vulete assicurà chì u vostru rack di tettu hè à u compitu.Se ùn avete micca un rack di tettu, avete bisognu di cunsiderà u pesu di a tenda quandu compra un rack di tettu per aduprà com'è a basa per a vostra tenda di tettu.Ùn hè micca sempre faciule di truvà e specifiche chì avete bisognu, cusì pudete avè bisognu di cuntattàu venditore di u tettupè ottene l'infurmazioni chì avete bisognu per determinà ciò chì avete bisognu.
3. Cumu installà a tenda di u tettu à u veiculu
Mentre chì e tende di u tettu sò faciuli d'installà una volta chì u veiculu hè in campu, u prucessu iniziale di assicurà a tenda à u rack di u tettu pigghia un pocu di tempu.Leghjite è seguite attentamente tutte e struzzioni di installazione furnite.Inoltre, avete bisognu di almenu un amicu per stallà cun voi, cum'è avete bisognu d'aiutu per elevà a tenda nantu à u rack di u tettu.Se ùn avete micca abbastanza cumpetenze pratiche, pudete ancu truvà un magazinu di riparazione auto vicinu.A tarifa di installazione ùn deve esse assai alta, basta à alzà è vite uni pochi viti.

He0399ca01d9e4bc784041b8c021c5cdbt (1)
4. Altre considerazioni di shopping
Un fattore impurtante citatu prima hè di determinà quale mudellu di tenda hè adattatu per a capacità di carica di u quadru.Dopu questu, avete bisognu di cunsiderà i seguenti:
(1)AttachmentsèTende: Alcune tende di tettu includenu ancu un spaziu di vita allargatu o una zona di copertura;altri vi dà l'opzione di aghjunghje più tardi.
(2) Valutazione di durabilità: Mentre tutte e tende di u tettu sò assai robuste, alcune marche offrenu mudelli extra-robusti pensati per viaghji longu in climi estremi.Alcune marche offrenu ancu un headliner di maglia cumpletu cum'è una opzione.
(3) Hard top: Atenda di cima morbidaserà più prezzu, ma una cima dura prutegerà e cose più cumpletamente mentre conduce.
Per riassume, se pudete cunsiderà cumplettamente i fatturi sopra, duvete esse capace di sceglie una tenda di tettu chì vi cunvene.Spergu chì serà utile à l'amichi chì pensanu à aduprà tende di tettu.Ti pregu un bellu viaghju.

Arcadia Camp & Outdoor Products Co., Ltd.hè unu di i principali produttori di prudutti esterni cù 20 anni di sperienza in u campu, specializatu in u disignu, a fabricazione è a vendita di prudutti chì copre tende di rimorchi, tende di tettu,tende da campeghju, tende di doccia,zaini, sacchi di dorme, stuoie è serie di amache.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di post: 31-aug-2022