Comu sceglie una tenda di campeghju?

Cum'è unu di i setti di camping di trè pezzi, utendahè a guaranzia più basica per noi di passà a notte in natura.E funzioni principali di a tenda sò a prova di u ventu, a pioggia, a neve, a polvera, a prova di l'insetti, a prova di l'umidità è a ventilazione, chì furnisce i camper cù un spaziu di riposu relativamente còmode.
Per stagione:
1. Tenda di Four Seasons
E funzioni principali di e tende di quattru stagioni sò riflesse in a resistenza di u ventu è a resistenza di a pressione di neve.Per quessa, i materiali cù una forza maiò seranu selezziunati per i materiali di i pali di a tenda è di e tende esterne per assicurà a so funziunalità.Per quessa, stu tipu di tenda hà ancu u svantaghju chì serà più pesante.

AT207 Tenda di pesca8
2. Tenda di trè stagioni
Hè pensatu per a primavera, l'estiu è u vaghjimu.Perchè a tenda di trè staggione occupa a stagione principale di campeghju per i cunsumatori ordinali, hè diventata u pruduttu principale in u mercatu globale di a tenda, è hè ancu unu di i motivi per e linee di prudutti più abbundanti di e marche maiò.

banca di foto (2)
Acquistu di tende
Sceglite secondu i vostri bisogni
Opzione A: Tenda di Campeghju Professionale Outdoor
Per l'attività prufessiunale di muntagna all'apertu, duvete sceglie una tenda di campeghju prufessiunale prufessiunale chì hè doppia strata, resistente à a pioggia è respirabile, è una marca prufessiunale all'aperto.
Opzione B: Tenda di divertimentu
Per i parchi, i laghi è altri ambienti, basta à cunsiderà l'ombra, a prevenzione di mosquito è a prutezzione di a pioggia ligera.Pudete sceglie una tenda di una sola capa economica, chì di solitu hà un rendimentu impermeable è traspirante, ma u prezzu hè generalmente assai prezzu.
culore di tenda
U culore di a tenda hè megliu di sceglie culori caldi cum'è giallu, aranciu, blu, rossu.I culori conspicuous sò faciuli à vede quandu un accidentu accade.Ma ùn aduprate micca u giallu in zoni o stagioni cù assai insetti volanti chjuchi!

444
Punti da nutà:
1. Rapportu pesu / prezzu
Sutta a stessa prestazione, u pesu hè inversamente proporzionale à u prezzu.U rendiment è u pesu sò basamente proporzionali.
U pesu di a tenda doppia hè menu di 1,5 kg, hè cunsideratu super ligeru, u pesu hè in 2 kg, hè normale, è u pesu di 3 kg hè un pocu più pesu.
2. Cunfortu
Ancu più grande hè più cunfortu, ma tende troppu grande aumenterà u pesu, cusì avete da fà cumerci.
U sicondu hè u numeru è a dimensione di u foyer.A tenda di tunnel di una sola porta in fronte ùn hè ovviamente micca cusì cunvene cum'è a tenda circular di doppia porta.U vantaghju di u foyer hè chì pò esse cottu in tempu chiuvutu.
3. Difficultà di custruzzione
Parechje persone ignoranu stu paràmetru, è hè una tragedia quandu anu bisognu di campà urgente in u malu tempu.
U menu pali, u più faciule hè di custruisce.I bastoni ùn sò micca cusì faciuli di custruisce cum'è e fibbie.
L'altru hè s'ellu hè pussibule di stallà a tenda esterna prima, perchè quandu si custruisce in i ghjorni di pioggia, pudete installà a tenda esterna prima è poi stallate a tenda interna.
4. Windproof, waterproof and breathable
Impermeabile è respirabile dipende principalmente da u materiale di a tenda.In generale, u contu internu di u cuntu di trè staghjoni hè più maglia, è u contu esterno ùn hè micca cumpletamente attaccatu à a terra.A ventilazione hè megliu, ma u calore hè relativamente generale.A tenda interna di a tenda di quattru stagioni hè un materiale d'insulazione termale, è a tenda esterna hè attaccata à a terra per sigillà l'entrata di l'aria, chì serà più calda, ma relativamente sultry, cusì ci sò generalmente lucernari ventilati.

A nostra cumpagnia furnisceTende di Tettu Per Cars.Sè avete bisognu di i nostri prudutti, sentite liberu di cuntattateci.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di post: 20-May-2022