Cumu custruisce una tenda di campeghju all'aperto

1. Stallàtende da campeghju all'aperto, Pruvate di stallà tende in terra dura è pianura, ùn campate micca nantu à i banche di i fiumi è i letti di fiumi secchi.
2. L'entrata di a tenda deve esse sottumessu, è a tenda deve esse guardata luntanu da a muntagna cù petre rotulanti.
3. Per impediscenu chì a tenda ùn sia inundata quandu piove, una fossa di drenagiu deve esse cavatu ghjustu sottu à a cima di a tenda.

H200f520804814698b2f08a541958a1a0d
4. I quattru cantoni di a tenda deve esse pressu cù petri grossi.
5. A circulazione di l'aria deve esse mantinuta in a tenda, è a cucina in a tenda deve esse ignifuga.
6. Prima di andà in lettu à a notte, verificate se i fiammi sò tutti estinti è se a tenda hè fermamente fissata.

swag gonfiabile6
I tende cumuni anu 3 tipi di supportu:
1. Coperta u bracket internu cù a tappa esterna, vale à dì, aduprate u supportu per sustene a tenda interna, poi copre a tenda esterna impermeabile, è poi riparà.Stu metudu di supportu hè più cunvene, è a maiò parte di e tende utilizanu u metudu di supportu di supportu internu è coperta esterna;
2. Ramu esternu internu appiccicatu, vale à dì, sustene u nickname prima, è poi appiccà u numeru internu nantu à u nickname.Stu metudu di supportu hè più favurevule à a prutezzione di a pioggia, perchè a tenda interna è a tenda esterna mantene sempre una certa distanza, ma ci vole un certu tempu per u primu sustegnu;
3 hè un supportu di quadru unicu, dopu fissatu cù u tettu in terra è e corde.Stu ambiente di supportu di tenda hà limitazioni.Deve esse un ambiente induve unghie o corde ponu esse ligati.A tenda ùn pò micca stà nantu à i so pavimenti di cimentu è i pavimenti di roccia dura.Tende unicu polu è tende ridge utilizanu stu metudu di supportu.

Arcadia Camp & Outdoor Products Co., Ltd.hè unu di i principali produttori di prudutti esterni cù 20 anni di sperienza in u campu, specializatu in u disignu, a fabricazione è a vendita di tende per rimorchi,tende nantu à u tettu, tende da campeghju, tende di doccia, backpacks Raccolta di prudutti, sacchi di dorme, stuoie è amache.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di post: 02-09-2022