Quantu sò pratichi i tende di u tettu?

Mi pare assai utile.In fatti, a praticità di e tende di u tettu dipende da chì ti piace o micca.Tende di tettusò generalmente stallati nantu à u tettu, è a so scatula di almacenamento hè faciule d'apertura.Questu hè assai megliu cà una tenda di campeghju custruita in terra.

s778_副本
Produttori di tendevi dicerà chì una tenda di tettu hè adattatu per l'autoguida perchè hè attaccata à u tettu da u principiu.Sè vo vulete campà, allura vi tocca à caccià fora.Una volta ghjuntu à u campeghju, ci vole solu 1 minutu per installà a vostra tenda di u tettu.

tenda di tettu morbida è dura
Un altru vantaghju di una tenda di tettu hè chì hè a prova di insetti.Perchè a tenda nantu à a terra hè assai vicinu à a terra, qualchì volta qualchì bug si arrastranu in a tenda, chì face chì a ghjente si sente spaventosa, è a tenda di u tettu hè à una certa distanza da a terra, per quessa hè difficiule per infestazione di serpenti è formiche. .

Sè avemu campatu in i ghjorni chiusi è ci hè acqua nantu à a terra, i tende ordinali sò difficiuli di stallà, ma i tende di u tettu ùn anu micca bisognu di cunsiderà u prublema di l'accumulazione d'acqua, parcheghja a vittura, è poi pudete campà.

Arcadia Camp & Outdoor Products Co., Ltd.hè unu di i principali produttori di prudutti esterni cù 20 anni di sperienza in u campu, specializatu in u disignu, a fabricazione è a vendita di tende per rimorchi,tende nantu à u tettu,tende da campeghju,tende di doccia, backpacks Raccolta di prudutti, sacchi di dorme, stuoie è amache.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di Postu: Set-05-2022