Cume scegliemu u Lamp Floor Arc

Ci sò parechji tippi di lampade sò di moda in a nostra vita, è avemu assai scelte.Ma sapete ciò chì duvemu piglià in cunsiderà quandu cumprà una lampada d'arcu?Amparate à sceglie un fornitore di lampade à arcu Goodly Light.

A fonte luminosa di a lampada da terra
A fonte di luce di a maiò parte di i lampi di tettu hè a luce bianca.Quandu selezziunate lampade, truverete chì alcuni di i lampi di u tettu sò brillanti, ma alcuni sò scuri, ancu alcuni sò viola o blu.Chì perchè a diffarenza di l'efficienza luminosa è a temperatura di u culore.

Per fà chì a lampada pare luminosa, alcune fabbriche aumentanu a temperatura di u culore.In realtà, ùn hè micca veramente luminoso, solu una illusione ottica.Sè vo aduprate sta lampa di bassa qualità per un bellu pezzu, a vostra visione sarà peghju è peghju.

Se vulete sapè chì a temperatura di u culore di a vostra lampada hè alta o bassa, pudete spegne altre lampade, basta aduprà sta lampada è leghje sottu à a lampada.Se leghjite e parolle chjaramente, questu significa chì a fonte di luce hà un bonu rendimentu è una alta efficienza luminosa.Ci hè ancu un altru modu faciule, mette a manu vicinu à a fonte di luce è fighjate u culore.S'ellu hè rossu, a temperatura di u culore hè adattatu.S'ellu hè blu o viole, significa chì a temperatura di u culore hè troppu alta.

A Luce di Lampadare
Quandu compra lampade da terra, duvete piglià in cunsiderà l'altezza di u tettu.Se u tettu hè troppu bassu, a luce si focalizeghja localmente, chì pò ferite l'ochji di e persone.À u listessu tempu, u tettu biancu o u tettu di culore chjaru serà u megliu.

Per a lampadina à luce diretta, u paralume deve copre completamente a lampadina, perchè a luce ùn ferite micca i vostri ochji.Altrimenti, se a luce interna hè troppu sfarente, i vostri ochji si sentenu stanchi.Hè per quessa chì avemu bisognu di usà una lampada di pavimentu per aghjustà a luce.Quandu aduprate una lampadina à luce diretta, hè megliu fà u specchiu è u vetru luntanu da u vostru locu di lettura.O a luce riflettente ferite i vostri ochji.

U Stile di Lampadari è a vostra Decorazione di Casa
Sopra sò i cunsiglii di cumu sceglie una lampada da terra, sperendu chì questu vi aiuterà quandu cercate lampade per a vostra casa.Di sicuru, ùn avete micca bisognu di seguità sti cunsiglii, u più impurtante hè chì ti piace.


Tempu di Postu: Mar-05-2021