Avete mai vistu una tenda nantu à u tettu di una vittura ?

Avete mai vistu una tenda di u tettu?Trasfurmà a vostra vittura in una casa salvatica in pochi passi facili!
1. Spacious è cunfortu
A tenda di u tettu di 4 stagionihè una tenda di tettu di cunchiglia dura espansibile cù spaziu extra è un materasso king size per 2 adulti è 2 zitelli o 3 adulti per sparte.Hè ancu una casa ideale per famiglie, coppie o amichi chì viaghjanu in vittura, cù pavimenti d'aluminiu insulati è un materasso di schiuma di memoria d'alta densità per un cunfortu incredibile.

tenda da tettu di vittura (3)
2. Installazione simplice è intuitive
Moltu faciule d'apre è di chjude, qualcunu pò fà in 3 minuti!
3. Extremely durable è forte
tenda da tettu campervanu corpu principale è u pianu di l'estensione sò fatti di pannelli di favo d'aluminiu, chì sò d'alta forza, pesu ligeru, insulation, resistenza à u focu è prutezzione ambientale.

tenda da tettu di vittura (4)
4. Sistema di Muntura Universale
Includendu a scala è u colchju, pesa solu 150 lbs (68 kg), chì hè assai ligeru per a dimensione di una tenda quandu hè liberata.Una tenda hardtop chì pò esse facilmente caricata è scaricata da duie persone, u so sistema di muntatura universale permette di esse muntatu nantu à a maiò parte di i veiculi.
5. Lucernariu
A parte più interessante di a tenda hè a lucernaria Skyview, chì permette di guardà u celu di notte, dorme nantu à u celu stella ùn hè micca un sognu.

tenda da tettu suv (1)
6. Waterproof è windproof
I materiali di a tenda di u tettu di 4 stagioni sò tutti impermeabili, u zipper à l'entrata hè ancu impermeable, è u zipper nantu à a finestra pò esse chjusu per assicurà chì l'acqua ùn entre micca.Velocità massima testata persunalizata di 20 m/s o 44 mph.I venti di sta velocità sò cunsiderati venti assai forti.U Serviziu Meteorologicu Naziunale emette un avvisu di ventu forte quandu i venti supiranu 40 mph.Di sicuru, ùn ricumandemu micca di campà in queste cundizioni climatichi.
7. Disegnu pneumaticu
A cuntrariu di altre tende,Camping ArcadiaL'innovativa tettu dura di l'outdoor hè elegante è ligera, riduce a resistenza di u ventu è aiuta à risparmià gas.
Sè vo site un entusiasta di sport all'apertu, sè ancu vulete dorme è fighjulà e stelle nantu à u tettu, pudete ancu sguassate sta erba è lascià a famiglia sana un viaghju vicinu à a natura!

主图9


Tempu di post: Jul-25-2022