Quattru stagioni campeghju tenda dura di tettu

L'apparenza di sta tenda hè assai bona.Ùn avemu mai vistu tali cose.Parlà di esse attrattu da ucunchiglia dura Small off Road Folding Car SUV Camper tenda di tettuè tenite in mente l'avventura.
Tuttu chistu hè aluminiu, perchè ancu s'ellu hè abbastanza grande, spaziosa, è cù scaffali extra, ùn hè micca cusì pesante.Inoltre, serà assai putente è assai resistente.I muri sò fatti di raghji ultraviolet è tela impermeable.Hè assai resistente è abbastanza grossa per mantene u calore è a cunchiglia hè insulante.Dormirete bè.

H0c39b848a1794fbcb898154dbe9fb2f4k
Ci hè uni pochi di seconde per apre, è pò ancu esse arrampicatu in questu, perchè ci sò trè porte in i dui lati è in fronte.Dui persone sò assai còmode in l'internu, perchè sta tenda hè larga è larga.Sè vo site preoccupatu di u spaziu esaurante, pudete mette a tavola di surf, kayak è altre cose nantu à u rack nantu à a tenda.
Per voi, hè ancu impurtante di capisce chì utenda dura Car Roof Topper Camping hè cumplitamenti sfarente in certi funzioni differente, principarmenti occupendu u spaziu è taglia.
Tuttavia, questu ùn deve esse un ostaculu.Solu bisognu di capisce chì questu richiederà a maiò parte di i tetti, per quessa, ùn vi permette micca di portà altre equipaghji nantu à u scaffale.Inoltre, secondu u tipu di rack di lettu chì pussede, micca tutte e tende di tettu di cunchiglia dura ponu esse eseguite.

131-003tenda8
Toptent per u tettu di l'auto resistente à l'acquahè assai bonutenda di cunchiglia dura cù cunchiglia di fibra di vetru, cuncepimentu classicu di scatula è materasso assai grossu.Hè abbastanza largu per cunfortu adattatu per dui adulti, è nantu à i finestri in i dui lati di u dispusitivu, a respirabilità è u flussu d'aria sò assai boni.
Hè solu 144 liri è hè assai ligeru, chì pò esse usatu per SUV o vitture più chjuchi.
A più impurtante hè chì a tenda hà a famosa tecnulugia di trè strati FSR, chì pò fà un megliu isolamentu termicu è prutezzione in u periodu friddu di l'annu.Veri quattru stagioni espone tende.
Pò esse facilmente è còmode per dui adulti, ancu per un zitellu o un cane / animali.hè una tenda superiore solida è robusta chì pò esse facilmente usata è stallata.

131-002tenda20


Tempu di Postu: Nov-04-2022