Vantaggi di e tende di u tettu

Camping in u salvaticu, a cosa più fastidiosa hè probabilmente u vapore d'acqua è i rettili invincibili in terra.Calchì volta l'usu di pads d'umidità extra grossi ùn aiuta micca.Tuttavia, avete mai pensatu à fà una tenda nantu à u tettu di a vostra vittura.
U canopy di u tettu hè fattu di fibra di vetru, chì hè ligera è robusta, è ancu utilizeghja tessuti speziali impermeables per furnisce un spaziu di riposu còmode in a natura.

H42a1271c3cce4fefa47992dc23abd289C
Dentru a tenda hè un colchju di cuttuni d'alta densità, duie porte è finestre cù zipper, è una luce LED in u canopy.
L'intera tenda hè alta 94 cm quandu hè stallata, è furnimu ancu una scala plegable chì vi permette di cullà in a tenda da a terra.
Quandu ùn hè micca in usu, a tenda pò esse plegata, ùn occupanu micca spaziu.Hè ancu assai cunvenutu per apre a tenda, basta à alzà a tappa superiore nantu à a parte anteriore è posteriore di a vittura.

H42c728c0fc9043669c11392e4ba851c1M
U vantaghju di piantà una tenda nantu à u tettu di a vittura hè chì ùn avete micca bisognu di luttà per truvà un locu pianu per campà, basta chì parcheghja a vittura, pudete dorme in pace.In più, u disignu idrodinamicu di a tenda Arcadia quandu si stende pò riduce assai a resistenza di u ventu, riducendu cusì u cunsumu di carburante.
Paragunatu à e tende tradiziunali, sta tenda di tettu vi dà più di una sensazione di casa mobile.I RV sò voluminosi è stupidi per paragunà.
U più prezzutende di tettu necessitanu manualiimplementazione, ma offrenu più spaziu internu, è e tende ponu ancu esse allargate in refugghi per u restu è i picnics.

主图6
U sicondu hè atenda di tettu cumplettamente automaticaguidatu da un mutore, chì si apre è si chjude automaticamente in 10 seconde, eliminendu u prublema di stallà una tenda.
U terzu hè quellu descrittu sopra.Ùn hè micca necessariamente guidatu da un mutore, ma più nantu à i materiali.U tettu hè generalmente fattu di fibra di vetro, chì ùn occupa micca spaziu, cusì u spaziu dispunibule ùn hè micca grande, è hè adattatu per duie persone per vive.Usu di viaghju.

L'impurtanza di e tende di u tettu hè di furnisce à e persone un "casa mobile".Avemu abituatu à u sensu di sicurità chì vene cù l'edificazioni di cimentu rinfurzatu, ma u desideriu originale di truvà rifuggiu in a natura ùn hè micca in i nostri geni.sparisce in ellu.Allora RV, case mobili è campeghji sò sempre stati cose chì aspiremu.

Tenda di u tettu a cunchiglia dura Z-stye


Tempu di Postu: Aug-12-2022