E tende nantu à u tettu valenu a pena?

Sè vo site americanu, questu pò esse a prima volta chì avete intesu parlà di tende di tettu.Questu hè comprensibile da quandu sò diventati populari in Australia.
Tende nantu à u tettutenevi fora di a terra è luntanu da qualsiasi animali multi-legged.Avè crisciutu in pupularità in altri paesi cù grande populazione di insetti in l'ultimi decennii, sò finalmente cuminciati à vede in i Stati Uniti.
Allora perchè campà nantu à un tettu di vittura invece di aduprà una tenda standard?Discuteremu i benefici di pussede una tenda di tettu.Di sicuru, nisun disignu di u produttu hè perfettu, cusì discuteremu ancu alcuni di i contra, cusì scoprerete - sò i tende di u tettu valenu a pena?

H9e3d54f169794504a320e61f8cf09b804
induve site campatu ?
I tende di u tettu vi offrenu una opzione di locu diversa da e tende tradiziunali.Perchè hè muntatu nantu à a vostra vittura, pudete aduprà in i posti induve i vestiti tradiziunali sò impraticati o pruibiti.Per esempiu, i parcheggi di Walmart, i parcheggi di RV, o i parcheggi di l'autostrada.Perchè pagà per un campeghju quandu pudete dorme in ogni locu è in ogni mumentu gratuitamente?
Per d 'altra banda, i tende di u tettu sò pisanti.Ancu l'opzione più ligera pesa circa 100 liri, chì hè circa 90 liri più pesanti cà a tenda di backpacking più pesante.
Chì faci in campeghju ?
Sicondu ciò chì fate, e tende di u tettu pò esse una grande comodità o un temutu dolore à u collu.U mutivu hè in a manera chì sò assemblati.
Una tenda di u tettu hà bisognu di un rack di tettu per sustene.Cù u rack di u tettu installatu, a tenda si mette in cima è stà quì mentre conduce à a vostra destinazione.Durante u viaghju, a tenda hè plegataè l'apre quandu ghjunghje à u vostru destinazione.

Allora a vostra tenda piglia assai sforzu per installà nantu à u vostru veiculu, ma pò esse apertu in menu di un minutu.I tende di u tettu sò più convenienti cà i tende tradiziunali si ùn pensate micca di guidà troppu durante u vostru viaghju in campeghju, o se dorme in un locu sfarente ogni notte.
Per d 'altra banda, si dorme in u stessu campeghju per parechje notte, pudete vulete guidà.In questu casu, avete da plegà a tenda.Vulete ancu abbandunà qualcosa per assicurà chì nimu ùn occupa u vostru campeghju.

H2d1c89b9a40e4db98090eac5f4487deaZ
Chì tippu di veiculu avete?
Diversi veiculi accetteranudiversi tipi di tende da tettu.Per esempiu, un grande SUV o pickup cù una coperta di lettu pò accoglie una tenda assai grande.E vitture averà menu capacità, ancu s'è ancu e vitture chjuche ponu generalmente sustene una tenda di dui persone.Ci hè ancu parechje opzioni interessanti per i letti di camioni, è pudete ancu aduprà a cima di a cabina cum'è un loft.
Una altra considerazione impurtante hè a capacità portante di u tettu.I vitture muderni sò pensati per sustene u pesu di u veiculu in casu d'un rollover, chì in teoria significa chì duvete esse capace di installà kits di rack di tettu è tende in ogni veiculu cumpatibile.
Dittu chistu, a sicurità hè impurtante, cusì cuntrolla u vostru carru di carica à assicurà chì hè abbastanza grande à sustene u sistema di scaffali, tenda, ma ci sarà assai di genti dintra, è tutti i vostri attrezzatura campeghju.

131-003tenda9
Allora, valenu a pena i tende di u tettu?Tuttu dipende di ciò chì cercate.
Se vulete campà in u boscu prufondu o lascià a vostra tenda mentre guidate, ci sò megliu opzioni.Ùn sò micca adattati ancu per i veiculi chì ùn sustene micca i rack di tettu.
Per d 'altra banda, i tende di u tettu sò più faciuli di stallà cà i tende tradiziunali.Ti mantenenu fora di a terra, luntanu da i bug, è permettenu di campà in lochi pocu cunvinziunali.

高清-soft -duru


Tempu di Postu: Sep-07-2022