Una guida per u viaghju in campeghju all'apertu cù u vostru cane

viaghju in campeghju forahè una spidizioni divertente chì tutti duveranu sperienze in a so vita.Ciò chì a rende ancu più memorable hè di sparte l'avventura cù u vostru amicu peludu!

IMG_1504_480x480.webp
1. Evaluate Your Dog.
Sapete u vostru cane megliu chè qualcunu.Hè u vostru amicu peludu u tipu di cane chì piacerà andà in passeggiate in vittura è viaghji all'apertu, o hè stressatu?Hanu bisognu di tempu per aghjustà quandu sò in un novu ambiente?U vostru cane deve avè a personalità per andà in longu passeggiate in vittura è gode di l'aria aperta per fà u vostru viaghju memorable.Ùn vuleria micca chì u vostru megliu amicu si senti nervoso è stressatu in un ambiente scunnisciutu!
2. Assicuratevi chì a vostra destinazione hè Pet-Friendly.
Certi destinazioni o campeggi ùn sò micca amichevuli per animali.Fate a vostra ricerca è assicuratevi chì u vostru amicu furry hè benvenutu in a vostra destinazione scelta!
3. Vede u vostru Veterinariu Prima di Lascià.
Visita u vostru veterinariu almenu 2 settimane prima di lascià.Fate sapè à u vostru veterinariu induve andate è quantu dura u vostru viaghju per avè a so raccomandazione.Pregunte s'ellu u vostru cane hà bisognu à avè certi colpi per preparà per u vostru viaghju.Se u vostru cane hà bisognu di un colpu, hè sempre megliu per dà un pocu di tempu per ricuperà prima di un viaghju.

H135ad9bf498e43b685ff6f1cfcb5f8b6Z
4. Verificate u Collar è Tag di u vostru Cane.
Vede chì u collu è u tag di u cane sò in bona forma.Hè megliu d'utilizà un collu di sguardu in modu chì, se u vostru cane si ferma nantu à qualcosa, pudete rompe u collu apertu senza ferisce u cucciolo.L'infurmazioni nantu à u tag di u vostru cane deve esse cumpletu è leghjite.Portate un collar extra in casu chì l'altru hè dannatu o persu!
5. Cumandamenti Review.
U vostru cane pò esse in un statu constante di eccitazione mentre fora.Aiutate u vostru cucciolo à stà calmu è sicuru praticendu i vostri cumandamenti basi per stà, sculacciate, lascià qualcosa, o stà tranquillu.Questu duverebbe aiutà à cuntrullà a situazione quandu site fora in un ambiente scunnisciutu.
6. Pack For Your Pooch.
Imballate tutti i bisogni di u vostru cane, tenendu in contu a durata di u vostru viaghju.U vostru cagnolu deve avè abbastanza cibo, tratta è acqua pulita.Altre cose da ricurdà di imballà include spray per ferite o lavate per u vostru cane, qualsiasi medicazione chì piglianu, un saccu di dorme o una manta per mantene u calore, è u so ghjoculu preferitu.A causa di a quantità di cose chì imballate, cunzidira à installà atenda di tettuchì pò esse furnitu cù un recintu per u vostru cane per campà, risparmiendu spaziu in a vittura è chì vi permette di riposu durante u viaghju di campeghju.

Questu hè un livellu d'entrata assai bonuTenda à l'esterno in tela impermeabile di rugiada.À a cima di i setti di viaghju tradiziunali, mosche di pioggia, materassi è scala, hà ancu altri accessori, cum'è luci LED internu, sacchetti di scarpi è cordi antiventu.

H0dffd3da1385489fab7ff1098b850e57h


Tempu di Postu: Nov-14-2022