4 Semplici Cunsiglii per a pianificazione di una strada epica in famiglia cù i zitelli

Avà chì site un genitore, i viaghji di strada ùn sò micca solu per spiegà è vede lochi o cuntrollà a vostra lista di bucket.
Si tratta di fà ricordi cù i vostri figlioli è aiutanu à diventà più cuscenti.
A maiò parte di i genitori teme di viaghjà in strada cù i so figlioli perchè puderia esse urla è pienghje.
Ti avemu.Eccu quattru cunsiglii simplici per a pianificazioneviaghju epicu in famiglia chìi zitelli è l'adulti ponu piacè.

H2cf1e969f68a4794bea9262eac0ee817H
1. Decide nantu à una strada è destinazione.
Chì vulianu vede i zitelli?Chì attività vi piacerebbe tutti ?Sò disposti à guidà attraversu strade tortuose?
Piuttostu, vi tenete à guidà nantu à l'autostrade è optate per distanze più brevi?Quale statu o cità hè più adattatu per stu tipu di viaghju?
Queste dumande vi aiutanu à decide induve andà.Tandu,fà pause di bagnu è attività programatebasatu nantu à a vostra strada scelta.
Sapete ciò chì aspetta à a vostra destinazione.Evite ogni frustrazione potenziale nantu à a strada, cum'è l'ingaghjamentu di u trafficu o una forte pioggia.
Includite tutti in a famiglia quandu a pianificazione.In questu modu, tutti anu u so input, è ùn ci sarà micca sorprese spiacevoli.
2. Pack The Essentials.
Cosa da purtà in un viaghju stradale cù a famiglia?Imballate u vostru zitellu di primu aiutu, caricatori, articoli di toilette è medicine.Scuprite sta lista cumpleta di l'articuli necessarii per imballà per u vostru viaghju stradale per preparà per ciò chì hè avanti.
I vostri figlioli anu probabilmente articuli cunfortu.Ùn avete micca à lascià elli è trattà cù i capricci.Imballà l'articuli voluminosi nantu à uporta di tettu dàavete abbastanza spaziu per u so vechju peluche o blankie preferitu.

H0c33af4989924369a26b5783f03a812ek.jpg_960x960.webp
3. Food For The Road.
Evite di portà questi tipi di cibo:
Cibu grassu.Ùn vulete micca u grassu in tutta a vostra vittura.
Alimentazione àcida.I pumati è l'agrumi sò irritanti di a vejiga chì vi farà piglià pause di bagnu più frequenti.
Cibi salati.Evite patatine fritte è noci salate.U sali pò fà vi gonfiate, facendu chì vi sentite gassatu è incòmode.
Caramelle.U zuccheru pò dà una splutazioni d'energia, ma averete ancu un crash di zuccheru dopu.
Portate abbastanza cibo per tutti.Banane, sandwich di burro d'arachide, crackers cotti, patate dolci cotte o fritte à l'aria, è insalate di pasta fatta in casa sò perfetti per viaghji di strada di famiglia.
Ùn vi scurdate di purtà acqua è evite e bevande gassate.
4. Mantene i zitelli Divertiti.
I zitelli puderanu esse ansiati è annoiati durante i longhi drive.È sapete chì quandu l'avè colpisce, i capricci ùn sò micca luntanu.
Manteneli occupati cù questi ghjochi di viaghju in famiglia:
Indovina l'artista.Riproduce musica casuale nantu à a vostra playlist è fate chì tutti indovinà l'artista.
Dece dumande.Pensate à un ughjettu chì tutti duverebbe invintà dumandendu dece dumande sì-o no.Restringe e scelte cù categurie.Per esempiu, tipu: cibo, ughjettu misteru: pancakes.E dumande ponu esse: "A manghjate per u colazione?""Hè dolce o salatu"?
categurie di parolle.U primu ghjucadore sceglie una lettera in l'alfabetu è una categuria.Allora, tutti piglianu un turnu di nomennu qualcosa secondu a scelta di u ghjucatore, per esempiu, Category: film, Lettera: B. Quellu chì scappa di idee hè eliminatu, è l'ultimu hè u vincitore.
Preferite?I zitelli penseranu à dumande divertenti è ancu strane da dumandà.È anu da passà u tempu à riflette nantu à a so scelta.Hè un modu divertente per cunnosce l'altri è impediscenu di dumandà: "Semu quì?".
U megliu è u peghju.Sceglite una categuria è fate chì tutti sparte i so pinsamenti.Per esempiu, u megliu è u peghju filmi chì avete vistu.Stu ghjocu hè un altru modu eccellente per scopre e cose nantu à l'altri.
Unu di i mutivi chì avete i vostri figlioli fora di a casa hè di passà un tempu di qualità cun elli è mantenenu luntanu da i so schermi.Scoraggiate à ghjucà cù i gadgets mentre sò in vittura, perchè pò dannà i so ochji, fà li vertigini, è mancaranu a vista.
Siate creativi per fà u viaghju stradale di famiglia interattivu.
Parolle finale
I migliori viaghji di strada di famiglia sò pianificati bè è cunzidenu i bisogni di a famiglia sana.Hè una manera fantastica di ligà è passà tempu di qualità inseme.Segui sti cunsiglii simplici per creà belli ricordi cù a vostra famiglia in un viaghju stradale epicu.

Hee384496577c4d50b2c07172b9239d85d


Tempu di Postu: Nov-09-2022