Introduzione di tenda indipendente a 270 gradi

Cum'è un fornitore di tenda, vi consigliamo questa tenda di tenda per auto:
UTenda à 270 °stabilisce un novu benchmark per i tende di l'automobile in forza generale, resistenza à u ventu è durabilità.Ùn ci hè micca tende per pali perchè ùn ne necessitanu micca.
Dimensioni: (242 * 24 * 24 cm)
Pesu: 28 (kg)

Pò esse facilmente attaccatu à un rack di tettu o à a nostra tenda di tettu.

主图6

A tenda à 270 ° vi dà una zona ombreggiata forte induve pudete stabilisce un campucucina o salottu / zona di salottu.
A tenda girevole di 270 ° hè fabricata da u China Arcadia Outdoor Products Manufacturer.

7_副本
A giacca di tenda hè fatta di tela Oxford 600D, u stratu internu hè un rivestimentu pvc addensatu, a pressione di l'acqua hè 3000, anti-ultraviolet, resistente à l'usura, anti-invecchiamento, ritardante di fiamma.
Tessutu di tenda hè 600 oxford cù zipper impermeabile SBS.Pressione d'acqua 3000, anti-ultraviolet, resistente à l'usura, anti-aging, non inflamable.À a luce diretta di u sole, a temperatura in l'internu di a tenda pò esse 4-5 ° C più fresche cà fora.
A custruzzione di a tenda hè fatta di composti di lega estrusi specificamente pensati per furnisce a resistenza, a forza è a durabilità chì avemu bisognu.Dunque, ancu in cundizzioni di ventu assai forte, u tendanu pò stà completamente senza prublemi.Ùn furnimu micca pali per a tenda, perchè ùn ne micca bisognu, ma furnimu cavi è bulloni per e cundizioni di ventu estremi per prevene danni à i rack di u tettu di l'auto o u veiculu.U cable hè attaccatu à l'altra parte di u corpu.Una striscia di Velcro di 40 mm nantu à u bordu internu di u tenda pò esse aduprata per attaccà à i mura di a tenda selezziunata, chì vi permette di chjude cumpletamente l'area per prutezzione o privacy extra.A tenda pò esse usata da u latu di manca o di diritta (per piacè specificate in anticipu. GM hè da u latu di u cunduttore principale)

banca di foto
Precauzioni per l'installazione:
Pone i viti di scorrimentu in i corridori nantu à u pannellu posteriore di a tenda è assicurate i supporti cù e viti di scorri.
(U locu dipende da a vostra situazione) Ci sò parechji buchi in u fondu di u supportu per attaccà à u quadru di u corpu.
Arcadia Camp & Outdoor Products Co., Ltd. hè unu di i principali produttori di prudutti esterni cù 15 anni di sperienza in u campu, spicializata in u disignu, a fabricazione è a vendita di tende rimorchi, tende di tettu, tetti di vitture è più.I nostri prudutti ùn sò micca solu robusti è durable, ma ancu belli in apparenza, è sò populari in u mondu sanu.Avemu una bona reputazione cummerciale in u mercatu globale, cù una squadra assai prufessiunale, eccellenti disegnatori, ingegneri sperimentati è travagliadori qualificati.Di sicuru, l'installazione di campeghju di alta qualità sò dispunibili à prezzi competitivi.Avà tutti sò disposti à risponde à i vostri bisogni.A nostra pulitica cummerciale hè "integrità, qualità, persistenza".U nostru principiu di disignu hè "innuvazione cuntinuu orientata à e persone".Spergu di stabilisce una relazione di cooperazione à longu andà cù i clienti in u mondu sanu.Aspittemu a vostra visita.

H8f15a6b3a4d9411780644d972bca628dV


Tempu di post: Jul-20-2022