10 Best Softshell Roof Top Tents: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Hè per quessa ch'e aghju decisu di fà una lista di e mo tende preferite di u tettu di cunchiglia molle.Cumu toccu ogni RTT softshell, andaraghju nantu à e so caratteristiche, dimensioni, prezzi, è assai di più.

Dentru a mo lista di cime morbide preferite, aghju datu assai cunsiderazione per include tende cù una larga gamma di caratteristiche è durabilità.In questu modu, possu assicurà chì almenu una di queste tende vi piacerà!Aghju postu sti tende in nisun ordine particulari.

tenda di tettu morbida è dura

A basa di a tenda hè rivestita cù una basa di diamante è a tenda hè impannillata in un quadru internu resistente di 3/4″.U tessulu hè fattu di 360 g di tela doppia cucitura chì hè 40% più pesante cà i mudelli standard di Tepui.

Per assicurà chì a tenda hè sicura è pò trattà ancu l'esperienza off-road più dura, Tepui hà stallatu cerniere robuste à 3 bulloni è una custruzzione di basa d'aluminiu saldata in tutta a tenda. Ancu più, sta tenda hà grandi punti d'ancora è cinghie di lettu per esse. stà in una strada di terra accidentata.

Infine, ma certamente micca menu, stu mudellu in a larga gamma di Tepui vene cun un tappettu anti-condensazione.Puderanu costà circa un paru di centu bucks è andate una longa strada quandu campa in a neve o in u clima più fretu.Mi piace questa funzione bonus in u mudellu Kukenam Ruggedized.

Se pensate à un RTT di 4 stagioni, questa hè una opzione fantastica.Tuttu nantu à sta tenda urla durabilità.Stu RTT funziunale pò sustene l'amore duru chì alcuni campers li daranu. Per ùn dì micca, Arcadia hè ancu un fabricatore assai apprezzatu in l'industria.


Tempu di post: 22-novembre-2021